Nederlands/Dutch ?!

Ah nederlands... mijn moedertaal. Ik heb er een haat-liefde verhouding mee, enerzijds vind ik ze prachtig, anderzijds vind ik ze veel te moeilijk! Maar hoewel ze moeilijk is, spreek (en schrijf) ik ze nog altijd veel beter dan het engels. Daarom heb ik besloten om eens wat blogjes in het nederlands te schrijven, om te zien of ik dan wat vlotter en meer schrijf.

Ik wil zoveel doen met dit blog. Mijn uiteindelijke doel is om iedere dag een blogje online te hebben. Nu heb ik er misschien eentje per maand, in een goeie periode. Ik denk dat dat aan het engels ligt. Ik wil zoveel mogelijk mensen bereiken, en dat lukt mij natuurlijk beter met het engels dan met het nederlands.  Maar dat engels, dat is moeilijk. Ik zeg niet dat ik er slecht in ben ( ik behaalde altijd goede punten in het middelbaar) maar dat ik er de beste in ben, dat zeker niet. Ik wilde dus wel schrijven maar ik zag ertegen op om dat in het engels te doen. Nu dus niet meer.

 Ik hoop in de toekomst toch weer wat engels te schrijven, maar voorlopig doen we het even zo. Eens zien hoe dat lukt.

Groetjes Yasmine.

1 opmerking:

  1. Magnificent web site. Lots of helpful info
    here. I'm sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious.
    And naturally, thank you for your effort!

    My webpage [��ҳ]

    BeantwoordenVerwijderen